E-İmza Nasıl Alınır?
Öncelikle şunu belirtmek gerekir ki elektronik imza kişiye özel üretilmektedir. Bu nedenle kurumsal e-imza almak isteyen kişinin firmadaki yetkisi dahilindeki işlemler için e-imzayı alabilir. Yetkili kişi firma işlemerini yapabilmesi için ticaret odasından alınan faaliyet belgesini bize sunması gerekmektedir ve sonrasında hazırlanan e-imza ile sorunsuz bir şekilde kurumsal olarak e-imza kullanımı yapalır. Başkası adına yapılan başvurular kabul edilmemektedir, kişinin şahsen yada vekalet (vekalette e-imza alabilir, kullanabilir ibaresinin olması gerekmektedir) ile başvuru yapması gerekir. Firmamız “İSO 27001 Bilgi Güvenliği Sertifikasına” sahip olup satış, kurulum ve yüz yüze kimlik kontrolü yetkisine sahiptir. İhtiyacınız olan e-imzayı hemen teslim teslim etmektedir.
Notere gitmenize gerek kalmadan uzman ekibimiz sizin adresinize kadar gelerek bütün işlemleri 20 dakika içerisinde bitirerek elektronik imza kullanımına başlayabilirsiniz.
E-imza almak;
- Birinci yöntem; sitemiz üzerinden e-imza başvuru formunu doldurarak adresinize kadar gelerek e-imzanızı hazırlayıp teslim ediyoruz, bilgisayarınızın gerekli ayarlarını yapıyoruz ve eğitim veriyoruz. Bu yöntem sadece Kocaeli ili için geçerlidir. .
- İkinci yöntem; Hacıhalil Mah. 1229/2 Sk. Gökçe 2 Plaza Kat:4 Daire: 29 No:11 Gebze/Kocaeli adresinde bulunan ofisimize gelerek hemen teslim alabilirsiniz. Detaylı bilgi için; 0501 009 44 67 nolu telefondan bizi arayabilirsiniz.
- Üçüncü yöntem; genel olarak Kocaeli ili dışından yapılan başvurularda geçerlidir. Başvuru sayfasında bulunan noter onaylı belge formu doldurularak noter tarafından onaylatılan bu belge ile beraber kimlik fotokopisi ve ödeme dekontu ile belgeler firmamıza kargo ile gönderilmesi gerekmektedir. Belgeler bize ulaştıktan sonra e-imza hazırlanıp başvuru sahibine kargo ile gönderilmektedir.
E-imza (elektronik imza) satın almak istiyorum diyenler bu üç yoldan birine başvurmaları gerekmektedir.
E-imza başvurusu nasıl yapılır: Elektronik İmza Online Başvuru